torsdag 25 mars 2010

Ett 2009 i mobilbilder - Juli

Jag och Peter var på Mosebacke. Vi försökte nog locka dit en tredje vän med detta mms

Jag jobbade som demonstratör i olika butiker. Jag lät ungefär så här "Hej vill ni smaka Orangina, en ny läsk från Spendrups med 12% fruktkött"
När jag stod en dag på PrisXtra i Hallonbergen kom min gamla klasskompis från högstadiet in. Martin Ottosson. Så sjukt oväntat! Världen är liten konstaterade vi

Jag och Elsa fikade på nåt sånt där gulligt gammalt konditori som jag älskar, nånstans kanske på norrmalm/vasastan/östermalm. När vi skulle gå därifrån hade det börjat ösregna och åska. Vi var rädda för att gå med paraplyet pga åskan men till slut tog vi oss - med livet som insats - halvspringande till närmaste t-bana. Livin' on the edge!

Jag lärde känna Niki på jobbet. Hon var fin och vi drack vin. Sen hade vi sleep over hos mig och frukost i lilla parken här nästgårds där man kan sitta och titta på Djurgården och Östersjöfärjorna

I slutet av månaden reste jag norröver och åkte ut till stugan. Alla var där och vi hade ett mms-battle med Petrus och hans familj med fula miner.
Detta är min brors bidrag

Detta är min far(s)

Familjen Hedberg vann över Sjöviks. Inte helt oväntat!

Inga kommentarer: