tisdag 30 december 2008

Petrus spelar guitar hero. han spelar på hard, livin' on a prayer med bon jovi. jag minns när jon bon jovivar med i sista säsongen av ally mcbeal. gud vad jag älskade det! programmet eller att han va med, undrar ni. BÅDE OCH svarar jag. jag har för övrigt sett fjorton avsnitt av desperate housewives på två dar. sista avsnittet igår var förtvivlat spännande, men alltså vi orkade inte mer. inte efter sex timmar non-stop på min lilla dator.

det känns lite avigt att jag ska jobba imorgon, speciellt då det är middagsbjudning i mitt hem och teres ska va med. aja, jag tjänar ju pengar.

förresten så är inte desperate housewives så sexigt som det utger sig för att vara på reklamen. är inte det lite falsk marknadsföring?
höhö

4 kommentarer:

Teres sa...

Du kan få lite pengar av mig om du stannar och dricker bubbel med mig. typ 100 kronor kan jag betala. Deal?

Kråkan sa...

haha, deal!

Anonym sa...

Jag tycker du borde nämna att det var och jag som såg på DP hela kvällen/natten! =)

Anonym sa...

Du och jag*