onsdag 3 december 2008

come on join the joyride!

Att promenera hem i slask och vattenpölar med ett par skor som inte håller tätt kan inte helt otippat göra en smått opepp. Addera ishalka som tvingar en att spänna hela sin kropp för att vara beredd att parera alla ojnuhalkadejagnästanomkull. Känner du igen dig?
Själv har jag precis halkat hem under ovan nämnda omständigheter. MEN jag hade Absolute Dance 6 i lurarna. Alltså seriöst, kan man va sur då? Två av tre låtar är en dancerefräng framförd av en tjej och till det en kille som rappar i verserna. U N D E R B A R T ! Det kan faktiskt vara den tredje skiva jag någonsin ägt tillåme. Den första var en singel med Roxette, den andra Sikta mot stjärnorna från första säsongen e v e r. Sikta mot stjärnorna ändå, vilket toppenprogram.

Igår hämtade jag hem min cykel från Schariska. Jag var lite rädd att den skulle vara stulen, med tanke på att det var tre veckor sedan jag lämnade den där, men jag hade tur. Den stod kvar - OLÅST! Förstår ni vad jag säger?! Jag har alltså lämnat en ny asvärd cykel utanför ett uteställe i Umeå under tre veckor, olåst, och den har inte blivit snodd. Så sjukt sjukt sjukt.

Man slutar aldrig att förvånas över mänskligheten

1 kommentar:

Anonym sa...

haha du och jag är ju typ samma människa. Min första skiva var dock arvingarna, sedan Lejonkungen och sedan Sikta mot stjärnonrna ETTAN! Sen var det nog för bövelen roxette!

Poängen i kommentaren är att absolut music R U L E S!

Ps- Jag har stavat fel flera gånger på fejjan och det är appinsamt tycker jag.