lördag 24 maj 2008

Lasarettsmansion

Det slog mig alldeles just, varför i hela friden sitter jag med melodifestivalen som bakgrundsmusik? Den här serbiska underhållning är ju faktiskt avskyvärd. Så, nu sitter jag med ett krig u bakgrunden istället. Bra styrt där fröken!

Ikväll har jag och Erika suttit på hennes nya balkong på lasarettsbacken. Vi har tittat på folk som kämpat sig uppför svingen och andra som vandrat i stilla mak nermot stan med öl i handen. Vi såg bland annat Elsa. Vi ropade fem gånger, den sjätte hörde hon oss. Den sjunde såg hon oss.

Imorgon är August och Julians stora namngivningsdag. Så himla fint, jag längtar! Vi har köpt fina presenter och hoppas på sol.

1 kommentar:

Anonym sa...

vi ses snart söt!
det kanske jag får göra någon gång. vilka tårtor får det att vattnas i munnen på dig??