tisdag 24 januari 2012

LONDON BABY

Idag är jag lite trött och lite mysig. Är ledig och har sovit superlänge. Skulle kliva upp och gå till gymmet 6.45 med Nils, men jag stängde av väckarklockan. Planen var att äta ett ägg, gå till gymmet och springa lite, gå hem och duscha, äta frukost och sen sova en stund. Hade ju blivit BÄSTA MORGONEN. Men nu vare så att när Nils knackade på dörren (vi bor ju i samma hus) så var jag EJ vaken. Istället sov jag till klockan---eh, länge.



Nu är det dock snart slut på att mysa runt (i min nya london-tröja från Rebecca) och istället äta lite lunch (rester från thaimiddagen som Rebecca bjöd på igår) och gå till förbaskade sämst-Telia och fråga vad tusen dom hade tänkt sig med mitt sim-kort. Telefonen min blev stulen i lördags så på det planet suger det lite. Kul och värt att köpa en ny ihone? Svar: NEJ.

Tur att jag har Rebecca så att jag får mat och kläder och slipper resa själv (haha) !

1 kommentar: