tisdag 13 december 2011

Önskelistan anno 2011

Hej här kommer en sån dära önskelista för juletid som diverse föräldrar syskon svärföräldrar m fl kan tänkas efterfråga. Eftersom jag varit fattig student i en termin nu och tänkte fortsätta vara lite fattig till våren så önskar jag mig följande lyxiga grejer:


Rött hår


KMS hairstay style boost


ett litet bidrag till en ny kursomgång lindy hop


Min bästa älsklingshandkräm


Nån fin utgåva av typ Den allvarsamma leken eller nån Selma



le parfum


lip balm ba


The Wire-boxen



Jag vet, det är bara lyxgrejer. Så jag kan också passa på att önska lite nyttogrejer så som en lägenhet eller den där superbästafinasteälskade kappan från Whyred. Och så önskar jag mig en plats på psykologprogrammet på SU. Kanske kan nåt mattesnille skriva 1.9 på hp åt mig? TACK PÅ FÖRHAND

(Annars ba ett presenkort på Åhléns. Det är alltid ett vinnande koncept till en konsument)

1 kommentar:

Mamma sa...

Nu blev det dags att börja shoppa då!