torsdag 2 juni 2011

if i only could i'd make a deal with god

Idag jobbade jag, kramades långa kramar med mina arbetskamrater (för jag var trött och kramsjuk och vi kommer inte ses på tre dar), gick hem och sov i nästan tre timmar istället för att hänga i solen (Mirijam hade ju dött) och sen åt jag en halv påse ostkrokar. Hade en sjukt dålig danskväll igår och kände mig sämst och ville inte dansa Lindy nåt mer. Tänkte att nä, jag kommer aldrig bli så där bra som dom coola tjejerna på dansgolvet. Tänker typ fortfarande så. Nu ska jag träffa Markus för jag längtar så mycket efter honom just idag!

Jag önskar att jag kände mig så här confident idag med:

2 kommentarer:

Mac! sa...

=D.....Jag tycker att vi ska mötas upp i kväll och bara riva loss dansgolvet...miss you girl!

Anonym sa...

SNYGG! Från Joss