lördag 4 december 2010

Igår spelades Mikrofonkåt fyra gånger på klubben

Jag har så många blogginlägg i mitt huvud. Men det är där det. Jag orkar inte föra dom över till självast bloggen, för det är så segt och besvärligt att skriva på ipaden. Jag kanske skriver dom snart.

Igår i baren på Paradise kom två killar fram och ville känna på min klänning. Visst sa jag, får jag en drink för det här nu? Dom svarade flinande att jag var på fel klubb. Jävla bögar, sa jag. Lite senare sa jag att Rebecca var lady Gaga. Är du Beyoncé då? sa hon. Ja, svarade jag. Varför inte? Likheterna är slående.


(ps. Det där om jävla bögarna var ju ett skämt och vi skrattade alla tre. Bara så ingen tror något annat och "rasar" alternativt känner sig "kränkt" och skriver en insändare i Metro om att unga kvinnliga bloggar är dåliga förebilder för unga tjejer. It's better to be safe than sorry)

4 kommentarer:

Josefin sa...

Åh vad jag önskar att jag inte var sjuk, så jag också kunde gå ut. Vad var det för klänning, eftersom folk ville känna på den?

Kråkan sa...

Nikis rosa paljettklänning!

Josefin sa...

Åh, såklart! Men den är väl i princip din nu va? ;P

Niki Yrla sa...

NEJ jag ska ha tillbaka den i brevinkastet snarast för på nyår ska jag ha den!!!!!!!!! LÄNGTAR!
men förresten så är det någon grej med det. blev så jävla sur förrförra pride när alla bögar skulle fram och talla på den. bara för att de är bögar får de fan inte ta på en. de får skaffa egna paljettklänningar.