onsdag 5 januari 2011

Ministjärt

Jag har beställt bikinin här under ifrån HM. Blev helt kär i höga midjan och allt. Men eftersom det känns som att storlekarna blivit lite mindre på senaste (eller att jag har fått lite mer booty) så beställde jag trosan i både 34 och 36. Men guess what - ingen passade! Jag måste alltså beställa efter 38!
Jag har egentligen inget problem med att köpa ett plagg i 38 (det gör jag ibland) utan problemet sitter i att om jag som är "en 34" måste köpa 38 så måste alltså tjejen med 38 köpa 42 och vad ska då tjejen med 42 köpa? Jag blir fan sur. På rikt. JÄVLA SKITINDUSTRI!!!!!!11

7 kommentarer:

frida sa...

Jävla skitindusti! Men strumpbyxeindustrin är fanimej värre, tro int att jag måste köpa en 44/46 för att fan få på mig skrället! gah!

Kråkan sa...

ja, vafan handlar det om?!

Erika sa...

Åh, det där kändes inge bra!

Unknown sa...

Men hallå! Värsta snygga. Jag har letat skitlänge efter en bikini med rejäl underdel!

Kajsa sa...

helt rätt. jävla skitindustri!

Anonym sa...

jo, den tjejen måste gå till "tjockisrutan", men nej se där finns ju inga bikinis! eller inte ens kläder som liknar de "vanliga" i resten av butiken. hujedamig. fin blogg förresten.

Kråkan sa...

men eller hur! typ endast stora tunikor och linnebrallor.
Tack förresten!